mandag 27. august 2012

Vintage caravan

NÅ LOOVER jeg å bli flinkere til å sette meg ned med scrappesakene mine. Ja, altså ikke bare fordi det har blitt for lite blogginnlegg, men jeg tror jeg selv har godt av mer scrappeterapi. :) I siste liten snekret jeg sammen et bursdagskort til en kar som er glad i caravan. Fant et flott bilde på nettet som passet godt. :)
---------------------------------------------------------------------------
I PROMISE to sit down with my paperstuff more often now. Not just because it has been quite little blog posts from me, but 'cause I need the thearpy it gives me. :) I have created a birthday card for a guy that loves caravan life. I found a picture online that I found perfect for this card.


Deltar i disse utfordringene:
Participate in these challenges:


Takk for besøket!
Thank you for visiting!

1 kommentar:

Takk for at du legger inn en koselig kommentar hos meg!