tirsdag 3. januar 2012

Godt nytt år!

Har endelig kommet hjem etter juleferien så da er det på tide å legge ut det jeg ikke fikk tid til før jul. :) Utfordringen til Scrappekammeret før jul var (og er i skrivende stund fortsatt) "I siste liten". Jeg har vært så seint ute at jeg ikke har fått tid til å legge ut i bloggen før nå! Ble heldigvis ferdig med kalenderen og her er ene kalendersiden/LO'en jeg laget i siste liten:



Ikke helt å lage en LO med så mange bilder, men slett ikke umulig. Må nesten bli veldig enkel ellers blir det fort rotete. Men som utfordringen til Scrap'a'long sier: Anything goes!

3 kommentarer:

  1. Dette ble en kjempeflott side! Tror aldri jeg har laget en LO med så mange bilder, men dette ble utrolig stilig, og absolutt inspirerende!

    Tusen takk for bidraget til Scrappekammeret!

    SvarSlett
  2. Stilig albumside du har laget! Og sååå flink du har vært til å få med alle de bildene!! Kjempeflott LO!
    Tusen takk for ditt bidrag til Scrappekammeret!
    Håper du blir med på vår bursdagsutfordring som vi la ut i dag :)
    --klem--

    SvarSlett
  3. Herlig side du har laget, imponerende hvor mange bilder du har fått med her!

    Tusen takk for herlig bidrag til oss hos Scrap'a'long!

    Klem Stine :-)

    SvarSlett

Takk for at du legger inn en koselig kommentar hos meg!