søndag 20. november 2011

Vintage julekort.

Liker å variere stilmessig. Har blitt en del vintage i det siste og jeg kommer virkelig i stemning. Sitter og hører på julemusikk. Jepp, det gjør jeg! Elsker jul og synes julemusikk er kjempekos!



I dag er det bare en uke til 1.søndag i advent! Gleder meg til å gjøre klar adventsstaka. Det ligger en utfordring ute på scrapping.no med temaet advent. Fristen er 28. november. Hadde vært moro å se MANGE bidrag der til inspirasjon og glede for mange. Jeg har tenkt å gjøre litt ekstra ut av adventstaka i år også og bidra med det.

Ha en god dag!

5 kommentarer:

  1. Så utrolig flott julekort. :) Takk for at du deltek hjå scrappekammeret. :)
    klem fra Karianne

    SvarSlett
  2. For et flott julekort! Herlig englemotiv, og veldig flott med stjernene!

    Tusen takk for bidraget til Scrappekammeret!

    SvarSlett
  3. Nydelig julekort, virkelig lekkert med de gullfargede stjernene!

    Tusen takk for flott bidrag til utfordringen vår hos Anonyme Scrappere!

    Klem Stine :-)

    SvarSlett
  4. Et stemningsfullt julekort du har laget! Lekre farger og nydelig oppsett ;)
    Tusen takk for at du deltar på "Mens vi venter..." utfordringen vår!
    --klem--

    SvarSlett
  5. Flott kort, lekkert med gull detaljene!
    Takk for at du deltar hos AS!
    Marit

    SvarSlett

Takk for at du legger inn en koselig kommentar hos meg!