torsdag 24. november 2011

Blå jul.




Har også brukt glitter på de hvite blomstene men det kommer ikke så godt frem her..

Her har jeg brukt "baksiden" av et "God jul"-klistremerke. Det vil si, den du river av før du limer på selve merket. Bruker å ta vare på de. Her har jeg brukt Crackle Accent for å utheve, det har jeg også brukt langs kantene på bildet og mønsterarket. Klistremerkene er kjøpt på Stoffimport. De får du i gull og sølv. Er veldig glad i å bruke de. Blir utrolig fint.

Ha en fin dag!

2 kommentarer:

  1. Herlig, blått julekort:0)
    Takk for at du deltar hos Sukkersøtt, lykke til!
    Klem, Nancy;0)

    SvarSlett
  2. Jeg tok på meg glitterbrillene mine så jeg så det det glitret veldig på et flott kort :-) Tusen takk for at du deltar på vintage utfordringen.

    SvarSlett

Takk for at du legger inn en koselig kommentar hos meg!